ZNAJDŹ SWÓJ SZLAK >     

 

  szlak ziel HARMONIA I RELAKS

 

ZDROWY KRĘGOSŁUP
zajęcia profilaktyczne  - w zakresie bólu pleców mające na celu wzmacnianie mięśni odpowiedzialnych za stabilizację
i prawidłową postawę ciała – również z użyciem sprzętu rehabilitacyjnego min. dużych i małych piłek oraz dysków.
Zajęcia obejmują ćwiczenia wzmacniające, mobilizujące, równoważne, rozciągające, rozluźniające oraz oddechowe.
intensywność treningu: * * *

JOGA dla KRĘGOSŁUPA
zajęcia skoncentrowane są na ujęciu jogi w kontekście profilaktyki schorzeń kręgosłupa, terapeutycznym aspekcie wykonywanych
asan, jako metodzie na poprawienie motoryki (zwiększenie zakresu ruchu, mobility) i sposobu na rozwiniecie poczucia
stabilności stawów, siły mięśni oraz uelastyczniania mięśni dla utrzymania higieny kręgosłupa
intensywność treningu: * * *

PortDeBras® flowMOTION
Zajęcia łączące elementy fitnessu, pilatesu, baletu, tańca jazz-owego i balansu . Piękna muzyka, harmonijna praca rąk, płynne zmiany póz, 
eleganckie ruchy to wszystko sprawi, że nauczysz się lekkości poruszania a także wysmuklisz i ujędrnisz swoje ciało.
Finał zajęć to piękny harmonijny taniec. Poczuj tę magię .
 intensywność treningu: * * * *

DYNAMIC PILATES
System ćwiczeń opracowany przez Josepha Pilatesa, obejmujący harmonijną współpracę umysłu i ciała. Jest to skuteczny sposób na płaski brzuch, 
mocniejsze plecy i szczupłą sylwetkę. Doskonały trening dla osób z bólami kręgosłupa. Zajęcia polegają na wykonywaniu serii ruchów w sposób
płynny i kontrolowany, przy jednoczesnym angażowaniu ciała i umysłu. Pilates nie tylko poprawia sylwetkę, lecz także zwiększa elastyczność ciała.
Ćwiczenia maja przede wszystkim na celu wzmocnienie centrum ciała, czyli mięśni odpowiadających za utrzymanie prawidłowej postawy ciała. 
intensywność treningu: * * * *
 
JOGA WEDŁUG B.K.S IYANGAR
Jest to klasyczna joga Ashyanga według Patangalego, która przystosowana jest do każdego wieku ucznia i jego możliwości 
fizycznych i psychofizycznych . Jyangara zwraca ogromną uwagę na precyzję w trakcie praktyki (zajęć) .
Joga według B.K.S JYANGAR jest intensywna, uczy większej świadomości ciała dlatego często praktykują ją sportowcy,
m. in. piłkarze, biegacze.
intensywność treningu: * * * *

POSTURAL TRAINING & POWER STRETCH  
Zajęcia łączące elementy fitness, pilatesu, gimnastyki, stretchingu mające na celu wzmacnianie mięśni głębokich 
odpowiedzialnych za stabilizację   i prawidłową postawę ciała, angażuje jednocześnie mięśnie ramion   i grzbietu.
Power Stretch pomaga zwiększyć elastyczność ciała oraz ruchomość stawów, likwidując przykurcze mięśniowe.
Przygotowanie do efektywnego wykonywania ćwiczeń na innych zajęciach.
intensywność treningu: * * *

 



RODZINA I REKREACJA

JUMP KIDS /zajęcia fitness dla dzieci/ ...start 06 września br. ....
Zajęcia ogólnorozowojowe przeznaczone dla dzieci /7-11 lat / z użyciem różnego sprzętu fitness min.:
trampolin, małych piłeczek, skakanek, etc.

Zajęcia fitness dla dzieci mają na celu doskonalenie min.: zdolności koordynacyjnych, wytrzymałościowych,
wzmacniają ciało, uczą prawidłowej postawy dodatkowo uczą dzieci aktywnego i zdrowego stylu życia

intensywność treningu: * * *


 

  SPORT & FUN

 

ZUMBA FITNESS

 

SALSATION

 
 
JUMPING FROG 
jest doskonałą formą aktywności fizycznej , która daje maksymalną efektywność. 
Co więcej to połączenie treningu z muzyką
i dużą dozą dobrego humoru :-D Trening na trampolinach to dobry trening kondycyjny:
# zwiększający gibkość i koordynację ruchową,
# wzmacnia i kształtuje sylwetkę
# zmniejsza poziom stresu i odpręża.
intensywność treningu: * * * * *  


salsaFIT
fuzja tańca i fitnessu , proste sekwencje kroków tańców latynoamerykańskich takich jak : salsa, bachata, 
samba, salsaton, chacha i inne oraz mocna energetyczna muzyka pozwoli poczuć się wyjątkowo .
Dobra zabawa gwarantowana.
intensywność treningu: * * * *
 

 

 sz  SZCZUPŁA SYLWETKA

 

ANTYCELLULIT WORKOUT 
Celem tych zajęć jest jak najskuteczniejsze spalanie tkanki tłuszczowej z jednoczesnym modelowaniem sylwetki. 
Po ok. 30 min rozgrzewce następuje część główna zajęć, w czasie której wykonywane są ćwiczenia kształtujące te
partie ciała, które są najbardziej narażone na powstawanie pomarańczowej skórki.
intensywność treningu: * * * * *
 
COMBATfit & ANTYCELLULIT 
 Celem tych zajęć jest jak najskuteczniejsze spalanie tkanki tłuszczowej z jednoczesnym modelowaniem sylwetki. 
pierwsza cząść zajęć ok.30 min to cz.kardio - tradycyjny fitness z elementami sztuk walki
w drugiej części wykonywane są ćwiczenia kształtujące te partie ciała, które są najbardziej narażone na
powstawanie pomarańczowej skórki.
 intensywność treningu: * * * * *
 
MEGA SPALANIE
Najbardziej efektywny trening  wspomagający spalanie tkanki tłuszczowej. Zajęcia rozpoczynają się rozgrzewką , 
składającą się z prostych kroków. Druga część zajęć to ćwiczenia wzmacniające z użyciem przyrządów takich jak
hantle, tubingi, stepy, piłeczki easy ball. Zajęcia polecamy tym osobom, które do tej pory bezskutecznie borykały się
ze zrzuceniem kilogramów.
intensywność treningu: * * * * *
 
 
TABATA
INTENSYWNY  trening rozwijający wydolność aerobową ,  rozwijający wydolność anaerobową,  
podkręca znacząco metabolizm i pomaga w spalaniu tkanki tłuszczowej. Tabata to połączenie tradycyjnych
ćwiczeń aerobowych z intensywnym treningiem interwałowym.
intensywność treningu: * * * * * *
 
EVEREST SHAPE  /step/      
Dynamiczne zajęcia z wykorzystaniem min. stepu poprawiające kondycję i koordynację ruchową a jednocześnie
kształtujące głównie dolne partie ciała. Połączenie nieskomplikowanej choreografii na stepie oraz ćwiczeń tzw.
BUP (biodra uda pośladki) to gwarancja super zabawy i utraty dużej ilości kalorii.
intensywność treningu: * * * * *
 
FUNCTIONAL TRAINING
To trening funkcjonalny, którego podstawą jest funkcjonalność ruchu, czyli możliwość jego wykorzystania 
w życiu codziennym. Celem treningu jest ogólna poprawa sprawności mięśni całego ciała przez pracę w wielu płaszczyznach,
przy współpracy mięśni głębokich i globalnych opartych głównie na działaniu taśm mięśniowych a nie trenowaniu mięśnia
przez ćwiczenia wyizolowane.
intensywność treningu: * * * * *

GYM BALL & FUNCTIONAL
Zajęcia z wykorzystaniem dużych i małych piłek. Trening rozwija mięśnie całego ciała   i zmysł równowagi 
a także odpręża i dostarcza każdemu wiele radości. Korzyści: wzmacnianie i rozciąganie mięśni,
poprawa wytrzymałości i ogólnej kondycji organizmu, rozwój koordynacji ruchowej, wzmocnienie mięśni grzbietu,
zwiększenie ruchomości  w stawach. 
intensywność treningu: * * * *
 
FUNCTIONAL CIRCUIT TRAINING /trening obwodowy/ 
Intensywny trening obwodowy. Program opiera się na układzie ćwiczeń funkcjonalnych /stacji/, które tworzą obwód
- w jednym najcześciej jest od 6 do 12 stacji składających się z ćwiczeń funkcjonalnych.
Trening angażujący wszystkie partie mięśni.
Celem treningu jest poprawa sylwetki, kondycji ciała i wytrzymałości mięśni oraz spalenie tkanki tłuszczowej.

intensywność treningu: * * * * *
 
  
 SIŁA & KONDYCJA

PILOXING® KNOCKOUT
Trening interwałowy o BARDZO wysokiej intensywności. 
Połączenie treningu funkcjonalnego, cardio, elementów boksu i plyometric . Instruktor przeprowadzi Cię przez 6 rund,
każda z rund składa się z dwóch części: BASE /boxing, pilates, knockout /  i DRILL /functional, core , plyometric/.
PILOXING KNOCKOUT jest ostatecznym sprawdzianem Twojej sprawności fizycznej.
intensywność treningu: * * * * * *

KETTLEBELL FITNESS
 
 
 
intensywność treningu: * * * * * *
 
 
REP REEBOK  (sztangi)
Rewelacyjny trening, który  przy użyciu sztang i obciążeń kształtuje mięśnie całego ciała, skutecznie rozwija wytrzymałość
mięśniową  a pośrednio wpływa także na poprawę metabolizmu. Świetna muzyka oraz energetyczny i motywujący instruktor
to wspaniałe rezultaty w postaci pięknie wyrzeźbionego ciała. Doskonały trening dla kobiet i mężczyzn.
intensywność treningu: * * * * *

crossEVEREST
Intensywny trening siłowo - kondycyjny, którego celem jest budowa ogólnej sprawności fizycznej 
poprzez zwiększenie siły, wytrzymałości mięśniowej oraz szybkości. Doskonały trening dla kobiet i mężczyzn.
intensywność treningu: * * * * *