Joga

To filozofia życia, stan ciała i umysłu, który wprowadza Cię na inny poziom doświadczania samego siebie, jednoczy z naturą i pozwala na pełną samoakceptację. Te ćwiczenia nie tylko poprawiają ruchomość stawów i ogólną gibkość, joga uzdrawia cały organizm i uczy Cię, jak oddychać w pełnej harmonii z Twoim ciałem i duchem

 

JOGA WEDŁUG B.K.S JYANGAR  

Jest to klasyczna joga Ashyanga według Patangalego, która przystosowana jest do każdego wieku ucznia i jego możliwości fizycznych i psychofizycznych. Jyangara zwraca ogromną uwagę na precyzję w trakcie praktyki (zajęć). Podczas zajęć używamy mat, koców, bolsterów, klocków i pasków, które gwarantują świadomą pracę z ciałem na poziomie rehabilitacji. Joga według B.K.S JYANGAR jest intensywna, uczy większej świadomości ciała dlatego często praktykują ją sportowcy, m. in. piłkarze, biegacze.

intensywność treningu: * * * *

 

JOGA Z BRZUSZKIEM

Praktyka jogi w czasie ciąży polepsza krążenie krwi, poprawia trawienie oraz ułatwia oddychanie. Assany wzmacniają narządy rodne i mięśnie miednicy, uelastyczniają biodra wnętrza ud, rozluźniają brzuch, co dobrze przygotowuje do porodu. Kręgosłup, który stopniowo musi znosić coraz to większy ciężar, wzmacnia się. Praca z własnym ciałem pozwala skumulować energię, zaufać we własne naturalne siły i umiejętności oraz właściwie przyjąć emocje związane z oczekiwaniem na powitanie dziecka.

intensywność treningu: * *

 

JOGA Z NIEMOWLAKIEM

Ma za zadanie aktywizować mamę po porodzie i ciąży, przywrócić do kondycji psychicznej i fizycznej z czasów przed ciążą, ma również na celu zwiększenie więzi miedzy mamą a dzieckiem.

intensywność treningu: * *