INDOOR CYCLING 
 
 
Świetna kondycja, mocne nogi, szczupła sylwetka… doskonała zabawa!
Zorganizowane zajęcia indoor cycling łączą w sobie to wszystko!
Usiądź w grupie osób na najnowszych rowerach firmy Tomahawk
– poczuj się jak na starcie etapu górskiego – czeka Cię trudna wspinaczka pod górę
i szybkie zjazdy, daj z siebie wszystko – u nas nie ma przegranych,

WSZYSCY SĄ ZWYCIĘZCAMI!

 

 

 

 FLASH RIDE 
Zajęcia Indoorcycling dla początkujacych. Idealne dla osób, które chcą rozpocząć swoją przygodę z fitnessem i rowerem
stacjonarnym.
Zajęcia te przeznaczone są dla wszystkich, którzy chcą rozruszać swoje ciało, wzmocnić kondycję
i zgubić zbędne kilogramy.
Super zabawa połączona z wysiłkiem fizycznym przy dynamicznej muzyce "pod okiem" doświadczonych trenerów.
Intensywność treningu - * * *
 
EVOLUTION RIDE 
Kolejny krok w rozwoju pasji rowerowej :-). Średnio zaawansowane zajęcia dla osób, które już rozpoczęły swoją zabawę 
z Indoorcyclingiem.
Zmienna intensywność ćwiczeń w czasie treningu pozwoli przenieść się ćwiczącym na wzniesienia,
górki, zjazdy i sprinty na prostej.
Regularne uczestnictwo w tych zajęciach przynosi znakomite efekty w spalaniu tkanki tłuszczowej
oraz uzyskaniu jędrnych ud i pośladków.
Intensywność treningu - * * * *
 
EVEREST RIDE 
Zajęcia rowerowe dla twardzieli, hardcorów i prawdziwych miłośników "stacjonarnej" jazdy. 
Niespełna godzina ostrej jazdy pod górę, bardzo szybkich zjazdów i "odpoczynków" w rytm motywującej muzyki,
która skłania do jeszcze większego wysiłku.
Nie bez znaczenia pozostaje osoba trenera, który da Wam w kość tak mocno
jak bedziecie tego chcieli... a później podkręci tempo.
Intensywność treningu - * * * * / * * * * *

TABATA CYCLING
Celem tych zajęć jest przede wszystkim walka ze zbędnym tłuszczem. Trening rozpoczyna się rozgrzewką, która przygotowuje mięśnie i stawy do wytężonej pracy. Następnie stopniowo zwiększana jest intensywność jazdy poprzez dokręcanie coraz większego obciążenia lub przyspieszanie tempa jazdy. Podczas tych zajęć czeka Cię wysoka wspinaczka pod górę jak i szybkie zjazdy przy odpowiednio dobranej muzyce (która nadaje tempo jazdy).
Na zakończenie części głównej zajęć następuje czterominutowy trening interwałowy - tabata. Kluczem do sukcesu tego treningu jest bardzo krótka przerwa na odpoczynek między seriami (20 sekund intensywnej pracy - 10 sekund odpoczynku). Tabata jest skutecznym sposobem na walkę ze zbędnym tłuszczem. Pomimo tego, że trwa tylko 4 minuty daje fantastyczne rezultaty jeśli chodzi o zrzucanie zbędnych kilogramów. Krótkie, intensywne serie i minimalny odpoczynek skutkuje tzw. efektem „after burn”, który objawia się przyspieszonym spalaniem kalorii nawet do 48 godzin po zakończeniu treningu.
Intensywność treningu - * * * * *